Iklan Corner

Thursday 19 January 2012

Real 1 - Barca 2

 PERLAWANAN SUKU AKHIR PIALA DIRAJA SEPANYOL

Perlawanan pertama : Real Madrid 1 - Barcelona 2


Real kalah dengan Barca lagi. Aku nak sedih pun dah takdak mood. Nak marah pun takdak sebab. Semuanya okay. Cuma peminat Real kena belajar terima hakikat yang Barcelona lagi baik dari Real Madrid SETAKAT INI.

Mereka kontrol permainan. Mereka cipta lebih banyak shots on goal. Lagi banyak corner. So, mereka deserve ntuk menang.


Apa yang aku nak cakap cuma aku mintak maaf kepada semua Barca fans atas tindakan bodoh Pepe terhadap Messi. Bagi aku, tindakan Pepe tu menang memalukan semua peminat Real Madrid. Semoga dia dapat hukuman yang setimpal atas perbuatan dia.

Adakah tindakan Pepe memijak tangan Messi tu satu perbuatan yang tak sengaja? cube korang sendiri yang judge berdasarkan gambar yang aku vi nie..




Bagi aku, TAK!!


Guane-guane pun aku percaya Real Madrid boleh bangkit semula 2nd Leg nanti.

Hala Madrid!



2 comments:

Son Goku said...

wrote::

pepe pijak tangan messi, caentrao pulak tolak kepala messi ms nak bgn.. jelas mmng dorng jeles kat messi..haha

Aish said...

To: Son Goku

Diorang x wat sebab diorang jeles.
diorang buat pasal messi cute sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...