Iklan Corner

Wednesday 25 January 2012

Andai kau pergi...

Aku taknak. Aku tak mintak. Aku tak hingin.

Tapi, jika ianya terjadi, macam mana?

 
SIAPA PALING LAYAK UNTUK GANTI JOSE MOURINHO?


Antara tiga yang di atas nie, aku prefer Joechim Loew sebab gaya permainan yang diterapkan oleh Loew sesuai dengan speed yang dimiliki oleh Real Madrid sekarang dan polisi Loew yang banyak mengembangkan bakat pemain muda ( Ozil, Schweinsteiger, Muller).

 
Yang paling aku tak nak ialah Benitez. Walaupun dia bekas jurulatih Madrid, tahu selok belok Real Madrid, seorang jurulatih yang dikatakan mempunyai jiwa Madridismo dan seorang yang tahu untuk menggunakan bakat pemain muda Castilla (youth team), aku tak rate Benitez sebagai coach yang hebat.

Aku cuma harap Perez dan board tak buat giler dengan melantik ....







Nuff said.

Sumber : link



Hala Madrid!!





4 comments:

adiwira said...

Haha..Nice touch at the end..

Muzz bola said...

Wenger is god!! LOL

Anonymous said...

i want madrid take wingga.nice one.and hope alex song and sezny wear madris shirt.hope madrid throw away stars and take youngs like wingga.hail asena!

Anonymous said...

Niger is good in ftbll.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...