Iklan Corner

Wednesday, 18 January 2012

Kah Kah! Wenger wat giler lagi!

Petikan Daily Mail


Wenger berminat nak beli anak Van Persie?

Kah Kah Kah!! Itu je aku boleh kata kat Arsenal.

Tak habis-habis si Wenger nie. Baik berenti jadi manager dan bukak Tadika jer. Arsenal baru je kalah dengan Swansea, tapi apa Wenger nak buat? Sain budak 5 tahun! Nanti budak tu besar, Wenger tah ada tak lagi tau atas dunia nie. Lawak tul.

Kah Kah Kah Kah Kah!! Aku kesian kat peminat Arsenal macam Zarsaza tu. Memang kesian la kat mung Zarsaza.

Hala Madrid!!


9 comments:

papagomo said...

Lu apehal kata ketwenger?manager terbaek beb!

Son Goku said...

melentur buluh biarlah dr rebung

Aish said...

To: Goku

Nok melentur buluh camner, hok tukang lentur pun bengkang bangkuk lagi..hahahaha

Aish said...

**bengkuk

Anonymous said...

dont use bamboo...use your fucking brain......this articles is aresome......credit to mr aish.....jose contact me and ask about u

bakamenga bakamengo
madrid
spain

Aish said...

Aku beci mung bakamenga bakamengo..mu mari ganu aku cat warna putih dari atas ke bawah

Anonymous said...

hey man i praise u!

btw i m hapy with result.halau madrid

bakamenga bakamengo

Anonymous said...

wenger pedophobia

Aish said...

To : Anon 22:47

Pedophilia..bukan pedophobia..kahkah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...