Iklan Corner

Thursday 5 January 2012

Copa del rey: Real Madrid 3 - Malaga 2

Real Madrid memenangi perlawanan 2nd round Piala DiRaja Sepanyol dengan tenang bila membenam Malaga 3-2 di tempat sendiri semalam.

Walaupun ketinggalan 2-0 pada babak pertama, Real Madrid bangkit untuk melakukan kebangkitan semula (come back) untuk memenangi perlawananan 3-2.


Aku tak tengok perlawanan tu sebab Astro tak siar secara live dan aku takleh jugak tengok secara streaming sebab line slow semalam so aku tak dapat nak komen lebih pasal performance. Cuma dari apa yang aku tahu dari RMFB buddy aku yang Kaka dan CR7 sangat-sangat mengecewakan semalam.

Formasi Real Madrid VS Malaga ;



Subs :



Arbeloa out, Khedira in

Kaka out, Ozil in

Callejon out, Benzema in



Apa-apa pun, Real Madrid still otw nak kekalkan Copa Del Rey yang mereka menangi tahun lepas. Cabaran getir menanti di second leg nanti.


Stay safe. Hala Madrid!






1 comment:

Khairil Ikhwan said...

Hala Madrid!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...