Iklan Corner

Tuesday 27 December 2011

Terengganu ganyang Perlis

terengganu malam tadi menunjukkan kepada perlis bgaimana ingin mencari rentak di permulaan musim apabila menunjukkan permainan berkualiti dan menarik dengan membelasah Perlis 6-0. dengan adanya masalah di pihak pengurusan Persatuan Bola Sepak Terengganu (PBSNT) brkenaan pemain import, tak menghalang pemain-pemain terengganu menunjukkan belangnya sebagai status elit di negara ini.

franky doe, penyerang  import terengganu


                 Francis franky doe, itulah nama pemain import ganu yang baru ni.berasal dari liberia, mempunya ketinggian 1.73 m, telah menyyumbat 3 gol malam tadi.ashaari samsuddin menjawab mengapa dia perlu berada dalam pasukan kebangsaan dengan 2 gol dan gol ke -6 adalah dari joseph kalang tie dengan shot 25 meter. dengan ini tidak ragu-ragu lagi terengganu tampak bersedia menuju ke persaingan liga super yang akan membuka tirai tak lama lagi.

Beliau bakal menggantikan Tercio Nunes yg tidak dapat didftarkan oleh pasukan Terengganu berikutan ada masalah dari segi kelayakan yg ditetapkan oleh FAM...

Bakal menyertai Terengganu untuk Piala AFC namun xdapat bermain utk Liga Super sehingga pendftaran pemain import dibuka semula pada bulan April oleh FAM. dengan adanya pemain-pemain harimau muda seperti azmi muslim, shukor jsoh dan muslim ahmad, tidak hairanlah Red Wariior bimbang akan tim ini. ini komen Annuar Musa berkenaan tim ganu nelang.

"Musim 2012 team terkuat ADALAH Trengganu...selain mengekalkan semua Pemain yg menjuarai FA CUP DAN NAIB JUARA LIGA & PIALA MSIA MEREKA MENDAPAT KEMBALI ANAK NEGERI DARI HARIMAU MUDA SPT SYUKUR JUSOH DAN MUSLIM AHMAD...cuma keupayaan coach baru Belum teruji..Tganu punya best defense dan best midfield...TRW MESTI BERTEKAD ATASI MEREKA.. " hahahahahaha ganu nelang

5 comments:

Anonymous said...

Typooooooo...

Anonymous said...

ape yg tipu?ganu memang nelang..jgn jeles yerkkk

Aish said...

Komen last tu macam aku kenal jer..

Anonymous said...

niger??hohohoho

Anonymous said...

niger ni bakal menggegar...

http://zarcentre.portalniaga.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...