Iklan Corner

Thursday 29 December 2011

Champions League 2nd round draw

Mungkinke tahun ini tahun 'La Decima' Real Madrid?


Mungkin agak lewat post aku nie, tapi aku anggap ini sebagai reminder untuk aku sendiri.

Bulan Februari ni, European Champions League akan bersambung kembali dengan pusingan kedua a.k.a pusingan kalah mati. Bawah ni adalah list nama pasukan dan lawannya di pusingan tersebut.


O. Lyon ( France) VS APOEL (Cyprus)

Napoli (Italy) VS Chelsea ( Eng.)

AC Milan (Italy) VS Arsenal (Eng.)

Basel (Switzerland) VS Bayern (German)

Leverkusen (German) VS Barcelona (Spain)

CSKA Moscow (Russia) VS Real Madrid (Spain)

Zenit (Russia) VS Benfica (Portugal)

Marseile (France) VS Inter (Italy)


Matches yang telah aku highlightkan kat atas adalah matches yang pada firasat aku pastinya akan menarik. So, jangan lupa saksikan perlawanan-perlawanan tersebut nanti.




Stay Safe. Real Madrid 6 piala tahun ni!

P/s: Aku highlightkan jugop Real Madrid guane-guane pun. Hahahaha..



-- Mr. Aish --

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...