Iklan Corner

Tuesday 27 December 2011

Liverpool dan Chelsea Sengaja Lepas Peluang

Sudah jatuh ditimpa tangga!Itulah yang terjadi kepada dua pasukan yang boleh dikira faveret dalam Liga Perdana Inggeris. Mana tidaknya semalam kedua2 pasukan berkenaan, tercicir mata lagi. Ini membolehkan peluang Arsenal memintas Chelsea dan Liverpool terbentang luas. Arsenal yang pada mulanya dilihat bakal tercicir liga juara Eropah musim depan tampak semakin bersemangat menungut 3 mata lagi yang berharga pukul 11 malam ini.

Andre Villa Boas telah menyerahkan bendera putih pabila menegatakan peluang untuk bersaing dengan Man U dan Man City tampak semakin tipis. Ini di susuli dengan berita dari owner Chelsea yang bersedia mengeluarkan wang sebanyak RM opssss 150 000 000 pound sterling untuk membeli pemain baru chelsea.
Imbas kembali.....saat2 manis yang merupakan kejuaraan terakhir liverpol pada tahun 1990 sebelum di rampas oleh skuad Alex Ferguson.


Buat Liverpool kemerosotan prestasi membuatkan manajernya pening kepala lagi. Walaupun  ramai pemain bintang yang di bawa masuk di awal musim namun gagal juga menghasilkan  mata bertemu pasukan sederhana liga EPL.  Bertemu Blackburn di gelanggang sendiri sepatutnya harus di lumati dengan 3 mata, tapi apakan daya kelemahan jentera serangan Liverpool menggagalkan misi penting ini.

1 comment:

Anonymous said...

1st, serious typo!!

2nd, boo Arsenal kalah!! haha!



- Arman, Melaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...