Iklan Corner

Saturday 5 November 2011

Real Madrid VS Osasuna Preview

Osasuna F.C



Short and simple:



1. Coentrao dan Marcelo cedera. Jadi mungkin Arbeloa akan mengisi slot left back manakala ramos mungkin akan kembali ke posisi RB. Albiol dan Pepe akan menjadi pertahanan tengah.

2. Kaka masih lagi cedera. Jadi Ozil akan turun untuk menjadi AM Real Madrid.

3. Bahagian midfield yang agak sukar di ramal. Mungkinkan Alonso + Lass, Alonso + Khedira atau Alonso + Granero. Anyhoo, Alonso tetap dijangka menjadi starter dalam perlawanan ini.

3. Ronaldo dan Di Maria mengemudi bahagian sayap. Tiada perubahan di situ. Ronaldo akan meneruskan misi nya untuk menjaringkan gol untuk Real Madrid.

4. Higuain bakal turun menjadi lone striker pasukan.



Barisan kemungkinan :






Osasuna, walaupun nama team mereka kedengaran seperti ikan tuna, tetapi adalah sebuah pasukan yang suka bertahan di petak D beramai-ramai dan suka melancarkan serangan pantas kilat terhadap lawan. Real Madrid   biasanya akan mempunyai masalah dengan pasukan sebegini. Ini kerana corak serangan kita lebih kepada direct dan counter attacking. Kita akan lebih efektif dengan pasukan yang bermain secara menyerang seperti Malaga. Namun Aish Corner Lot percaya dengan prestasi baik yang ditunjukkan oleh Real, kita mampu menang. Lebih-lebih lagi kita bermain di tempat kita sendiri! Chao!


Match disiarkan di  ASTRO SUPERSPORT CH 811, 6.55 P.M


Peteh Madrid Peteh!



p/s: Btw, aku perasan yang permainan Real Madrid dan pasukan Terengganu lebih kurang sama. Mungkin Jose Mourinho sebenarnya mendapat tips kejurulatihan daripada Irfan Bakti? Jeng..Jeng..Jeng...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...