Iklan Corner

Monday 28 November 2011

Harimau Muda Tersungkur lagi ...




Skuad Olimpik kita dibenam Bahrain 3-2 dalam perlawanan terbaru malam tadi. It was such a bizzare game. Malaysia leading 2-0 dan nampak macam selesa tapi tibe-tibe..dum, 2-1, dum 2-2, dum 2-3! Kalahnye pasukan kita bermakna harapan skuad harimau muda nak melangkah ke pusingan seterusnya hancur terburai.

Kenapa?

Dari apa yang aku nampak, skuad Bahrain mempunyai kelebihan individu melebihi daripada skuad kita. Kita bermain dengan lebih baik secara berpasukan, tapi secara individu, Bahrain lagi mantoop. Tapi still, bolos tiga gol dalam masa 10 minit amat menyakitkan hati. Yang peliknya, aku tak berapa panas hati dengan kekalahan malam nie. Mungkin sebab kita dah menang piala Sukan Sea baru-baru ini, ataupun sebab aku memang tak letak harapan tinggi pada skuad kita.


Bagi aku senang :

Buang Thamil dan Fakri, kekalkan Nazmi Faiz sebagai tunggak. Tu je.


Future Star of Malaysia

sumber; Facebook Nazmi

First time aku tengok Nazmi, masa perlawanan kedua Sukan Sea lepas, aku terpikir dah, he's going to have a bright future in footbal. And gues what? I am right, kan? Haha. Aku nak tengok budak nie dalam kesebelasan utama Ong Kim Swee pada masa depan. Aku rasa dia boleh menjadi seorang pemain midfield handalan Malaysia suatu hari nanti. Korang tengokla.

Again, buang Fakri dan Thamil. Skuad kita akan pergi jauh..sejauh mana? Haa, itupun aku tak tahu..


MALAYSIA BOLEH!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...