Iklan Corner

Sunday 27 November 2011

Real Madrid vs Atletico Madrid Preview

Yeah...akhirnya El Madrileno Derby kembali. Selepas membelasah Dinamo Zagreb 6-2 baru-baru nie, Real Madrid kembali beraksi menentang Atletico Madrid pukul 2.55 pagi ( waktu Malaysia). Surely, lepas buat beberapa kesilapan tentang lineup Real Madrid sebelum nie, aku dah takut dah nak buat official lineup. So, I'll just go the my predicted lineup. Daripada apa yang aku baca kat laman web Real Madrid, Angel DiMaria pun dah dimasukkan dalam skuad kali nie cuma aku tak berapa pasti samada dia akan start atau tidak. Bagi aku, peluang Di Maria untuk start match tipis sebab dia baru je pulih dari kecederaan. Arbeloa pun cedera, so aku rasa Mou akan gunakan Lass di bahagian Right Back sekali lagi. Marcelo ikut sama training tapi aku rasa Mou mungkin akan gunakan Coentrao di bahagian defend kiri. He is quite good as a Left Back, so aku takde masalah tentang tu.



So, aku predict;


                                                  ------------ Casillas ---------------

                                        Lass ------ Pepe --------------- Ramos -------- Coentrao

                                                          Khedira/ Sahin -------- Xabi

                                 Callejon --------------------------------------------------------- Ronaldo

                                                                  ------ Ozil -----------

                                                                     ------ Higuain -----------





                                                                              ATAU




                                                  ------------ Casillas ---------------

                                        Lass ------ Pepe --------------- Ramos -------- Coentrao

                                                          Khedira/ Sahin -------- Xabi

                               Ozil --------------------------------------------------------- Ronaldo

                                                                  ------Benzema  -----------

                                                                     ------ Higuain -----------




Score Prediction : 2 - 0



HALA MADRID!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...