Iklan Corner

Thursday 2 February 2012

Duo yang paling berbisa di Eropah?

There you go boys..

Ini adalah artikel berdasarkan FAKTA. Di Aishcornerlot nie, setiap apa yang aku nak cakap tentang Real Madrid, aku make sure ianya disokong dengan fakta. Aku taknak jadi seperti sesetengah peminat Barca, yang duk claim team diorang terbaik, tapi bila aku suruh wat kuar fakta, masing-masing wat kuar alasan lak Heh.. so much for 'Mes que un club'..

So, it's official. Secara rasminya, Higuain dan Ronaldo (CR7) adalah striker yang paling efisien dalam kancah liga Eropah sekarang. YE. Aku cakap EROPAH yer. Bukan sekadar La Liga, tapi mereka adalah striker yang paling berbisa dalam semua liga utama Eropah sekarang (link).

Higuain, walaupun melepaskan beberapa peluang keemasan di Nude Camp dalam Copa Del Rey 2nd leg lepas, still menduduki carta di tangga pertama diikuti oleh CR7  di tangga kedua. Bukan tu je, laporan jugak mengatakan yang Real Madrid telah memecah rekod sebagai pasukan yang menjaringkan GOL TERBANYAK dalam pusingan pertama La Liga.( ALL TIME bebeh).

Inilah bukti yang Real Madrid sekarang telah kembali ke puncak Eropah kembali. Ini baru tahun ke-2 mereka bermain bersama-sama. Apa yang lebih menakutkan, pasukan ini mempunyai umur purata 25 tahun sahaja. Guane-guane pun, aku suka bila tengok peminat Barca kat kedai gigit jari semua baru-baru nie masa tengok 2nd leg Copa Del Rey.


Double-Srike Combo Real Madrid

Hala Madrid!! Barca who?!








3 comments:

Anonymous said...

jangan cakap banyak.sbb mourinho aje...nanti mou belah, madrid kulai mcm inter dan chelsea.kahkahkah

Aish said...

Ye ke? Tapi dulu xde Mourinho pun, boleh je kaut 31 trofi kan?

Anonymous said...

LOL.lu neh ckp ikut buntut.aku rase lu main bola pun tak reti. barca first team menang treble pun xde hal.sume trofi diorg kaut in one season.real memang hebat.tp tak pernah dpt treble.DULU mmg la real hebat.ni zaman Barca naik.yg hebat pun kalah jugak.mane taw lepas ni barca turun plak.its a fairworld.what goes around comes around.kuat sial lu menyalak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...