Iklan Corner

Saturday 11 February 2012

Sori...

Huuuuhhhh...lama gillleeeeeer doh aku tak update blog aishcornerlot nie rupenyer. Kawan aku duk tanya kenapa tak update? Kenapa takdak post baru? Real Madrid dah bankrap ke? Real Madrid dah masuk liga M ke? Dan macam-macam soalan lagi yang diorang tanya.

Macam nie, niat di hati memang nak update blog nie, tapi sejak dua tiga minggu nie, aku busy skit dengan hal-hal famili, kijer, kena travel banyak tempat. Lagi teruk bila motherboard laptop aku lak tak sihat. Tulis skit kejap-kejap padam. Penulis-penulis lain lak sibuk jugak. Zarsaza kena outstation dan Mick Dhuan seperti biasa datang dan pergi seperti angin. So, kurangla skit kesempatan nak masukkan post baru.

Jangan risau, aku akan cuba kembali aktif dua tiga hari lagi.So, keep on supporting this blog ye fellow readers semua!




Hala Madrid...Hala Madrid!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...